Followers

PANDUAN MEMBUAT PESANAN BORONG :
1. KENALPASTI PRODUK KUANTITI 2. BANK IN JUMLAH PESANAN 3. ISI BORANG PESANAN BORONG DI SINI ( SIL KLIK )
KAMI ADALAH PEMBEKAL BORONG MURAH DAN TERUS DARI KILANG DI CHINA.

Terima-kasih kerana mengunjungi kami di http://borongdChina.blogspot.com.  Kami Multy Green Trading adalah sebuah syarikat  yang menjalankan perkhidmatan membekalkan produk dan barangan secara borong terus dari negara China.


Perkhidmatan kami adalah berkonsepkan sistem 'Door to Door' .  Kami telah membawa beberapa produk hangat dipasaran Malaysia seperti Home smoke detector, Detox Foot Patch, Pendrive, External Harddisk, Tungku Elektrik dan yang terbaru adalah Hanger Tudung (Multy Hanger).


Kami juga sedia untuk memberikan anda sebut harga kepada barangan dan produk yang anda inginkan yang belum disenarai didalam blog kami.  Harga yang berpatutan dengan keuntungan yang minimum adalah menjadi teras kepada perkhidmatan kami.


Semuga blog borongdChina.blogspot.com ini dapat membantu anda mendapatkan produk murah, kualiti dan penjimatan kos penghantaran apabila membeli secara pukal.  Punca rezeki yang Allah kurniakan adalah 9/10 datang dari kegiatan perniagaan, maka anda telah melangkah jalan yang betul demi rezeki Allah yang melata dan semuga mendapat rezeki yang berkat lagi diberkati.


Sekian, terima-kasih




Muhammad Naim bin Mohd Nor
Multy Green Trading

Hp - 0139026720 / 0199516752
Ym - multygreentrading
email - multygreentrading@yahoo.com